| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Statystyki | Rejestracja | Zaloguj |

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Zion
2013-07-16, 12:31
Piłka Nożna
Autor Wiadomość
palo 
Lodz 26ers Player


Za Red Wings od sezonu: 1998
Wiek: 35
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 2162
Skąd: Łódź, Polska
Wysłany: 2007-04-18, 12:01   Pilka Nozna

nie wierze, ze to ja taki temat otwieram ale co tam :)

pewnie juz wiecie ale co tam ponownie - w Polsce i Ukrainie beda ME w 2012 roku :P trzeba zbierac na bilety, chociaz nie wiadomo gdzie do tego czasu nas wywieje...

chcialem sobie ogloszenie obejrzec jakos przez net, mialo byc o 12, a tu ide w przerwie do pracowni i tutaj juz wszyscy w statusach na gg maja 'mamy euro' ;)

pamietam jak keck mowil, ze beda zwlekac z decyzja az we wloszech ucichna afery. dodatkowo u nas sie pojawily to juz myslalem, ze nasz pilkarski ekspert bedzie mial racje. a tu taki psikus.

wczoraj ogladalismy teleexpress z przedwczoraj i Tomaszewski Jasiu powiedzial, ze nie bedzie 'patriota idiota' i ze nie ma szans ;) no to masz Jasiu - przykro mi :P
 
 
     
jedmans 
RED WINGS


Ulubiony Zawodnik: Yzerman :)
Wiek: 32
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 937
Skąd: Oława
Wysłany: 2007-04-18, 12:15   

no wreszcie bęzie pożadny stadion we Wrocku :0 - a jak mój kumpel to powiedział:" a po mistrzostwach największy targ w Europie" :P
_________________

 
 
     
keck 
Łódź 26ers Player

Ulubiony Zawodnik: Mats Sundin
Za Red Wings od sezonu: 1000
Wiek: 34
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 211
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-18, 12:18   

ciesze sie ze nie mialem racji. ten wybor jest swietny, moze w koncu bogata pilkarska Europa rozszerzy sie na Wschod. wybranie Wloch byloby duzym bledem. maja mistrza swiata, mieli niedawno zimowa Olimpiade, mieli juz i MŚ i ME, naprawde starczy im. kandydatura Chorwacji i Wegrzech byla slaba ze wzgledu na niskie poparcie spoleczne (Wegry) i jakies faszystowskie ruchy (Chorwacja). u nas tez rozowo nie bylo ostatnio ale co tam, dzisiaj nie powinno byc juz zadnych pesymistycznych glosow. tzreba sie cieszyc bo to naprawde olbrzymia szansa na zareklamowanie sie swiatu i szansa na boom ekonomiczny zwiazany z turystyka i inwestycjami.

BRAWO!!
 
     
jedmans 
RED WINGS


Ulubiony Zawodnik: Yzerman :)
Wiek: 32
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 937
Skąd: Oława
Wysłany: 2007-04-18, 12:29   

palo napisał/a:
wczoraj ogladalismy teleexpress z przedwczoraj i Tomaszewski Jasiu powiedzial, ze nie bedzie 'patriota idiota' i ze nie ma szans ;) no to masz Jasiu - przykro mi :P


wracając do pana wszechwiedzącego i najmoądrzejszego- wkońcu zamknie gębe ten burak bo juz od pewnego czasu mnie drażnił
Polacy dostali szanse i trzeba się z tego cieszyć no i oczywiście trzeba ją wykorzystać, oczywiście nie można odrazu już się podniecać ze jesteśmy najlepsi i wogle tylko trzeba wziąść pod uwagę porady innych np Portugali i wyciągnąć z niej wnioski bo jak widać zorganizowanie ME to nie jest ani tanie ani takei chop-siup
no ale ja wierze w nasz naród i myśle ze to będą najlepsze ME :mrgreen:
_________________

 
 
     
keck 
Łódź 26ers Player

Ulubiony Zawodnik: Mats Sundin
Za Red Wings od sezonu: 1000
Wiek: 34
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 211
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-18, 19:12   

pan Jan nawet w wywiadzie dla TVN24 nawiazal do tego ze... "teraz jest czas na oczyszczenie PZPNu bla bla bla bla bla bla"... przykre co sie stalo z bohaterem z Wembley. o ile zgadzam sie, jak to sie mowi nie po polsku, "on principle", to nie mozna caly czas gadac o tym samym, bo to juz jest jakas obsesja, choroba. jestem pewien ze gdyby Tomaszewski wzial udzial w programie kulinarnym o kotletach schabowych to jakos nawiazalby do sytuacji w polskim fubtolu, jaka to ona zla itd. SHUT THE FUCK UP, przynajmniej przy takiej okazji...
 
     
Rau(L) 
kibic


Ulubiony Zawodnik: Paweł Dacjuk
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 70
Skąd: Saint-Etienne
Wysłany: 2007-06-17, 21:31   

keck. mam do ciebie sprawę. nie obraźisz sie na mnie jak zdobędziemy mistrzostwo hiszpani?mam dla ciebie dobrą wiadomość. przegrywamy 1:0 ale dopóki piłka w grze...
_________________
nous nous sommes les stephanois!!
Oh lyonnais bande de pd!!
Pour voir notre equipe gagner!!
Tous ensemble on va chanter!!(ou on va tous vous enculer!!)
 
 
     
keck 
Łódź 26ers Player

Ulubiony Zawodnik: Mats Sundin
Za Red Wings od sezonu: 1000
Wiek: 34
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 211
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-06-19, 18:22   

nie obrazam sie :) . Real zagral swietna druga polowe, Barca sama sobie winna bo mistrzostwo miala do 89 minuty meczu z Espanyolem tydzien temu. trudno, nastepny sezon, nastepne nadzieje. tym bardziej ze zapowiada sie spory ruch zawodnikow z i do klubu.

pzdr
 
     
Mart 


Wiek: 43
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 156
Skąd: Łapy
Wysłany: 2007-06-30, 23:19   

No to zupełnie tak samo jak my z Red Wings. Aby do następnego sezonu, może tym razem będzie lepiej. :)
 
 
     
Rau(L) 
kibic


Ulubiony Zawodnik: Paweł Dacjuk
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 70
Skąd: Saint-Etienne
Wysłany: 2008-08-12, 10:31   

tutaj wkleję swoją notkę z bloga z dedykacją dla Kecka
Wiem dobrze co czujesz kiedy jakikolwiek Polski zespół gra z Twoim ulubionym klubem. Ja przeżywałem to samo w 2004 roku kiedy skisła grała z Realem a nawet mocniej. Ja ci mówię od razu. Jestem bezstronny z powodów oczywistych i nie obchodzi mnie że trzeba kibicować choćby z kwestii patriotyzmu. A co do Barcy to moje stanowisko w ogóle się nie zmieniło. Jestem kibicem Realu uwielbiam Kastylię, bardziej niż Katalonię i nie rozumiem czemu moi rodzice wolą ten region. Tak czy siak jestem bezstronny. Nawet nie będę miał jak oglądać. Najwyżej sprawdzę wynik przez neta. Pozdro dla Ciebie keck i życzę ci żebyś sobie poradził z rozterkami
 
 
     
Strong 
Go Leafs Go..


Ulubiony Zawodnik: Mats Sundin
Wiek: 33
Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 933
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-08-12, 17:25   

W sumie jak nie lubię Barcy to w ostatniej rundzie kw. LM będę głośno krzyczał: Visca el Barca! Vamos Catalonia! :)
mam nadzieję, że spełni się mój scenariusz "Dogs on a leash" ;)
 
 
     
Kwiat 
jesus datsyuk christ


Ulubiony Zawodnik: 5-game suspension Smith
Za Red Wings od sezonu: 03/04
Wiek: 30
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 1324
Skąd: DE
Wysłany: 2008-08-12, 19:29   

W sumie to jestem za polskimi zespołami...
_________________
"The Swedes never hug me," Osgood said. "I get none. Zero. I feel like I should get more. I'm getting lonely. They should hug more."
 
 
     
Oti 
"14"


Ulubiony Zawodnik: Hank,Shanny
Wiek: 45
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 57
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2008-08-13, 11:21   

Miejmy nadzieję,że chłopaki powalczą i nie będzie pogromu.Cudów się raczej nie spodziewam.
_________________

 
 
     
Kwiat 
jesus datsyuk christ


Ulubiony Zawodnik: 5-game suspension Smith
Za Red Wings od sezonu: 03/04
Wiek: 30
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 1324
Skąd: DE
Wysłany: 2008-08-13, 16:43   

Wisła sprzed kilku lat? 3:4 w Krakowie i bodaj 0:1 w Barcelonie.
_________________
"The Swedes never hug me," Osgood said. "I get none. Zero. I feel like I should get more. I'm getting lonely. They should hug more."
 
 
     
jedmans 
RED WINGS


Ulubiony Zawodnik: Yzerman :)
Wiek: 32
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 937
Skąd: Oława
Wysłany: 2008-08-13, 21:32   

kiedy to było- 6-7 lat?
_________________

 
 
     
Rau(L) 
kibic


Ulubiony Zawodnik: Paweł Dacjuk
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 70
Skąd: Saint-Etienne
Wysłany: 2008-08-14, 09:16   

w 2001 roku.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11